Teemakahvila

Teemakahvila

Särkyneiden kahvilan kevätkaudella kerran kuussa teemakahvila. Sunnuntaina 16.2. teemana Ystävyyttä ja yhteyttä.
Huomaa poikkeuksellinen aloitusaika klo 12!